06-53461596 contact@carlz.nl

CARL SCHIPPER


Aangenaam. Ik ben CARL SCHIPPER. Ik denk graag in creatieve oplossingen. Dat doe ik voor opdrachtgevers en dat doe ik voor CARLZ. In het eerste geval zet ik de schijnwerpers op uw product, dienst of idee. Vanuit mijn ervaring ‘dat een sterke creatie en een goed verhaal meer stof doen opwaaien dan ratio en redenering’, verras ik u met ideeën en creaties die altijd méér opleveren. Meer kijkers, meer kiezers, meer kopers. Meer imago, meer traffic, meer sales.

Ik ben zelfstandig conceptontwikkelaar, copywriter en ondernemend creatief. Met meer dan 30 jaar ervaring in het creatieve domein, draag ik als zelfstandig adviseur bij aan de successen van bedrijven, merken, producten en diensten. Door mijn intuïtieve en sensitieve werkwijze, zie ik mogelijkheden die anderen vaak over het hoofd zien.

Ik werk in opdracht van professionele spelers. Ik schuw het kleinere werk niet. Als tekstschrijver/creatief leverde ik mijn bijdrage aan méér dan 247 bedrijven. Van internationale merken tot plaatselijke detaillisten. Van gerenommeerde multinationals tot ontluikende start-ups. U kunt mij inschakelen als u ook het verschil wilt maken. En dat wilt u.

Wanneer gaan wij elkaar zien?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

De wereld is complex. Prikkels te over. Non-stop-communicatie. Iedereen schreeuwt om aandacht. De vraag is, hoe uw organisatie, uw merk, in die wereld opvalt. Ik maak moeilijke zaken begrijpelijk en zakelijke feiten levendig. Ik componeer verhalen en creaties die opvallen in de kakofonie die communicatie heet. Ik prikkel uw doelgroepen en zorg voor aandacht, interesse en waardering. Bouw aan uw imago en zorg voor traffic.

Inderdaad: creatieve communicatie is mijn terrein.Het domein waarin ik al meer dan 25 jaar actief ben; dag na dag met evenveel enthousiasme en bevlogenheid.

Aandacht nodig?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

DE KRACHT VAN DE FORMATIE

CARL SCHIPPER = FORMATIE SCHIPPER. Een select gezelschap van gerenommeerde professionals in marketingcommunicatie, die  opdrachtgevers helpen in hun presentatie en prestatie. Het liefst van A tot Z, maar deelprojecten en ad hoc opdrachten zijn net zo welkom en worden met evenveel enthousiasme door FORMATIE SCHIPPER uitgevoerd.

 Wanneer spreken we af?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

OPDRACHTGEVERS ZIJN PARTNERS WAARMEE JE DE TOEKOMST DEELT

FORMATIE SCHIPPER werkt(e) samen met interessante klanten. Interessant in de zin van omvang, merkbekendheid én qua uitdaging. Opdrachtgevers en partners zijn o.a.: Jaguar/Landrover, ANWB, Bilderberg Groep, Candlelight Radio, DSB Bank, Bayer, Cargill, Bruynzeel, NForza, Bisley, Virbac, Golf Management Group, AT&T Philips, Douglas, Bomencentrum Nederland, Jeep, Crematorium Duin- en Bollenstreek, B&F Casting, Lundia, Eiffel, Velux, Zwagerman Hijskranen, Amrath Hotels, PostNL, Prenatal, Bickery Food, Visa Card, Cafébar, Kasteelheer Groep, Frans Schobbers Psycholoog, Zilveren Kruis Achmea, Hans Timmermans, ECI, Bruna, Specsavers, Gemeente Heerhugowaard, Dixi Sanitary Services, Goyer Golf & Country Club, Jupiler, Miele, 100%NL, Volvo Buitenweg, Oase, Warsteiner, Horex, RAI, Biofreeze, Dextro Energy, Intersport, Ola-Iglo, Koninklijke Nederlandse Munt, Mercedes-Benz Bedrijfswagens, Buro Buiten, Rabobank, Kwekkeboom, OK Betalen, Remia, Regardz, Eneco en veel anderen.

Partner worden?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

Dit zeggen anderen over Carl Schipper

In de loop van de jaren heb ik met veel leuke en bekwame professionals mogen samenwerken. Mensen in allerlei disciplines en met allerlei achtergronden en talenten. Samen hebben we mooie zaken tot stand gebracht. Ik leerde van hen en zij leerden van mij. Kan het...

Lees meer

ALLE BONBON-BALLEN VERZAMELEN!

De bonbon-ballen van De Nederlandse Bal Collectie slaan aan in Nederland. De Haagse, De Gooische, De Rotterdamse bal...ze blijken allemaal in een behoefte te voorzien. Er zijn nu al zeven exclusieve streek- en stadsbonbons waaruit je als chocoladeliefhebber kunt...

Lees meer

HET ELEMENT VAN NIEUWHEID.

Onderzoek toont aan dat veel managers weinig openstaan voor echte vernieuwing. Onbekend maakt immers onbemind. In dat licht is het des te vreemder, dat diezelfde managers hun (externe) adviseurs aansturen met briefings waarin 'out-of-the-box' denken en doen ten...

Lees meer

DENK ANDERS.

Er was eens een pizzabakker in Rome, die plaatste een reclamebord buiten op de stoep voor zijn pizzeria. Op dat bord had hij met grote vette letters in schoolbordkrijt geschreven: PIZZA'S € 6,00! Zijn buurman, die ook pizzabakker was, zag dat bord en dacht ‘dat gaat...

Lees meer

DE ACCEPTATIE VAN GEURMARKETING.

Artikel/interview ShopperMarketing, zomer 2016: De invloed van sensorische impulsen staat minstens twee decennia op de agenda van winkelvloermarketeers. Nadat de discipline grote stappen heeft gemaakt in de V.S. maakt ook de terughoudendheid in Nederland plaats voor...

Lees meer